10/5

Hallåå såhär på morgonkvisten!
Inte för att jag precis vaknat, nej nej, jag gick upp åtta idag och kilade iväg till puma för att shoppa med papsi! :) Snart min födelsedag ju så lite grejer förtjänar jag. Gick där någon timme och nöjd med dagens inköp som består av; Skor, vindjacka, väska, tröja. Sen lite fotbollsstuffs såsom fotbollsskor, shorts och strumpor
Sen kilade jag iaf hem och käkade megafrukost, mat mat mat! Snart ska jag bege mig mot glumslöv och kolla på jespers match, men funderar på att först dra ut och steka lite i solen kanske..  nja får se!
Nu ska jag iaf gå och vila lite,
pusssen!

Två av dagens köp!
Har dock likadana skor sedan tidigare fast i blå (y)

Har även liknande jacka fast den är blå och röd (y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0