17/5

Wohoo, söndag...
I fredags lirade vi skol os, två matcher och två vinster. Bra klarat tycker jag, 3-1 mot dalhem och 1-0 mot gantofta, trots att det bara är jag som spelar fotboll i min klass. På kvällen blev det träning, sen kom jesper hit.
Igår var det seg dag. Mådde inte så bra så ställde in alla planer och degade hemma. Såg bland annat We are marshall och Harry potter och fenixordern. Avslutade dagen med melodifestivalen, hejja norge.
Idag vaknade jag åtta med megaont i halsen och fet förkylning. Skulle egentligen spelat match men nej, det fick jag ikke. Somnade om och vaknade igen vid ett. Sedan dess har jag inte gjort så mkt. Nyss ätit frukost och nu står kvällsmaten på bordet, känns ju.. bra? :) Ska iaf kolla Harry Potter och de vise sten nu, Pardey!
Pusssss!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, grattis till vinsten, utan dig hade ni inte vunnit, jätte bra (H) I'm so proud over my girl ! YEAH ! men hoppas att du mår bättre snart iaf lilla hannish

2009-05-19 @ 10:45:36
Postat av: Hanna.

Haha! Anonym.. thx för "hjälpen" med "killarna" långstång! I appreciate that m8 (h) och lovar att dela tjugan jag hittade med dig! cya tomorrow bitch :)

2009-05-19 @ 22:27:27
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0