20/5 - gzzz louise!

Woho, idag fyller Louise 16 och samma gäller mig om endast niiiiiio dagar!
På lördag ska jag und papi på utbildningen för att börja övningsköra, ska bli fedenice!

Men ja, måndag och tisdag har jag också varit sjuuuk, såsom i söndags. Dock tränade jag igår, fick hyffsat trots allt!
Idag kilade jag till skolan med födelsedagsgrisen *stolt*! Hade Talangstudier första lektionen där jag och simon satt och redigerade vår reklamfilm, det tar sig? Halv tio hade vi egentligen eget arbete men eftersom jag, klok som jag är, missat Np;n i Kemin så var jag tvungen att göra det idag. Smög upp och satte mig med alla andra små provgörare i ödesalen. Där drog jag ut alla möjliga kunskaper jag någonsin haft om kemiska reaktioner och fysikaliska förändringar och satte dom på pappert! Hanna har mvg i no? Nix, inte längre haha! Aja, jag svarade på allt iaf och det jag väl skrev är rätt, sen att mina svar var aningen outvecklade gör väl inget! He-he. Det tog ju bara 150 minuter också.. Hemskt. Så jag och Louise missade lunchtiden och fick äta i lärarrummet med vår lärare, haha. Mysigt ju, god mat också.. Vi missade även spanskan, synd säger vi, vi hade ju np där med :) senaste tre veckorna har jag missat 4 av 5 spanskalektioner, bra? :) Skärpning Hanna, eller nej, chilla på föresten! :D Sista lektionen hade vi praktiskt bakprov på hemkunskapen, haha, gick ju utomordentligt bra! Därefter kilade jag och Louise snabbt ner i stan och snabbt hem igen! Kom på att jag glömt en grej i skolan så jag gick upp där igen. Snackade lite med Sead också om kommande turneringar, ska bli fett kul! :)
Kilade hem igen och snart ska jag bege mig ner i stan och träffa Lovisa. Ska chilla lite vid gröningen sen bjuder min kloning mig på bio hihi :D Upplevelser är de bästa födelsedagspresenter man kan få!
Nu ska jag iaf göra vid mig lite, känner mig fett sunk!
Pusssssen ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0