9/5 (10/5)

Aaalooj amigos.
Vad händer där ute när klockan börjar närma sig två? Här händer ingenting. Egentligen är jag påväg mot sängen men jag har ännu inte orkat möta det faktum att jag, innan jag kan lägga mig i sängen, måsta plocka undan ett tjugotal klädesplagg som ligger i den. Men, jag har ett alternativ som jag uttnyttjade igårkväll. Eftersom min skapligt nya säng är så pass bred, så kan jag ha mina kläder på kanten utan att jag behöver tränga ihop mig det minsta! Smart va?
Men självklart är det mycket skönare att gå och lägga sig när man veeeet att man har en area på ca 140*200 cm att röra sig på utan att behöva tänka på att man inte ska välta ner någnting på golvet!
Dock kommer mina kläder, precis som igår, hamna i min datorstol och imorgon när jag vaknar och ska sätta mig i stolen, så förflyttar jag exakt samma hög med kläder till sängen igen. Sen upprepas detta dag efter dag tills det att mamma tvingar mig städa eller att jag helt enkelt får skuldkänslor över hur illa jag behandlar mina kläder "he-he"
Men som på rutin; Jag tänker ju att jag ska ta bort kläderna och vika dem fint, sen att jag inte kommer göra det är en annan sak. Men det är ju tanken som räknas, inte utförandet?
Ohja!
Nu ska jag, trots mina kläder, gå och lägga mig.
Tjingeling! :)

 i miss u a lot hunnybunny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0