27/5 - twoooo days leeeft!

Hola guapos!
Idag äre ingen vanlig dag för idag har barca tatt hem europacup segeeeeern! Puss på Messi! Även om jag egenltigen allra helst hade sett Arsenal med bucklan så är Barcelona fullt tillräckligt, Barca är bättre - Bäst!

I övrigt så har det varit en soft dag. Hade det chill i skolan, Repetitioner inför showen och spanska np. Efter skolan drog jag på mig Hossam och Ahmed hem för jag skulle hämta busskort, sen drog vi ner i stan. Hamnade brevid en riktigt wierd snubbe i bussen och Ahmed och Hoss var taggade så blev fett mycket magkramp, haha! Väl på GA stack hoss till frissan och jag och Ahmed drog in på guldfynd, jappjapp! Pappa fyller ju år imorgon så jag skulle fixa present of c!
Presenten blev ett halsband och armband i silver, av exakt samma länk som jag har för er som vet vad jag har för någon (y) ( har inte köpt någon skinande fjoll-länk till min manliga fader om ni tror det, nej jag har herr-länk, lovar! hö-hö )
I alla fall! Därefter kilade jag och Aggebagge ner mot sybway, megahungriga ju! Drog in i någon kinesaffär där vi snackade med en dansk kines, jättesöt var han men ahmed och hans spontana kommentarer och frågot fick oss att framstå som efterblivna, haha! Aja, Stack in och åt på Subway och sen kilade jag hem. Väl hemma fixade jag lite grejer på datorn, sen har jag varit klistrad framför fotbollen fram tills nu ungefär!
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon väcker mamma mig halv sex och då ska vi sjunga för papi! Puss på det!
GodnattGodnatt! <3

Min trogne arabvän och jag från spexfotot ju! A.C - anonyma charlie?

Kommentarer
Postat av: Anonyma Charlie

haha, det var kul. We shall do it again

2009-05-30 @ 21:34:09
Postat av: Hanna.

haha fett kul, high five m8! ;)

2009-05-31 @ 00:03:58
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0