16/11

Usch ja, tänk det men säg inte det, för jag vet om det. Jag är sämst på att uppdatera min väldigt jätte-super-duper-mega-intressanta blogg hehe. Men just nu är där många orosmoment i mitt liv som får mig att må lite sämre än vanligt vilket gör mig lite känsligare än vanligt vilket i sin tur gör mig lite tjurigare än vanligt, och ja.. strunt samma.
Det viktiga är att jag har en lugnande faktor -Christoffer! Det är svårt, det går praktiskt taget inte, att förklara, hur mycket du faktiskt betyder för mig Stoffeloffe. :)
Det spelar ingen roll om jag så använder mig utav miljontals tecken, jag lär trots det inte lyckas med att bygga upp en rättvis bild på hur mycket jag faktiskt tycker om dig. Jag hoppas och tror att även om jag inte skriver en hel bok till dig, att du ändå förstår att du är en av de som verkligen betyder mycket för mig.

Imorgon fyller Kim 20, puss på brooor !
och puss på resten nu ska jag nanna, godnatt! <3

 

Kommentarer
Postat av: Christoffer landin

Du betyder väldigt mkt för mig med, det vet du om! Man kan inte ha en bättre flickvän än min lilla Hanna:) Du är underbar......

2009-11-18 @ 07:41:16
Postat av: mammameddottern.blogg.se

tessan. om Säljes!:

skickar du jackan på posten så skickar jag över pengar till dej, jag skickar över pengar imorgon. om du har skickat jacka till mej. POSSPOSS!♥

--------------------------



Hejsan.

Jag har ej fått något mail från dig än.

Det är väldigt många intresserade nu av jackan så om du vill ha den så får du maila mig & så kan jag ge dig mina köpinfo. Om din mail krånglar kan vi gärna ta betalningen via bloggen istället men behöver som sagt en snabbt affär för det är minst 20 stycken som är på kö & om du ej vill ha den så säljer jag vidare den eftersom den är så billig. det går till så att du betalar sen efter skickar jag jackan.

Hör av dig snarast...

MVH mammameddottern.blogg.se

2009-11-19 @ 17:25:26
URL: http://mammameddottern.blogg.se/
Postat av: anna

aw! puppylove! :D

2009-11-22 @ 15:23:23
URL: http://anni-blh.blogspot.com
Postat av: Ja du!

Vad är kärlek?

Är det när det bubblar i kroppen som en dricka? Eller när man fnissar som en flicka?



Vem vet, ni kan kanske svara på det`?

2009-11-23 @ 13:22:55
Postat av: Hanna.

När man bara drar replik för att slippa krångla, min pappa är rik, vill du hångla? :D

2009-11-23 @ 20:08:59
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/
Postat av: ja du!

ja för fan, kan vi verkligen hångla även om du har pojkvän? :D

2009-11-28 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0