30/11

Aaaloj gott folk! 
Idag är en bra dag! Det har varit en underbar helg till att börja med. Den började med träning på activerum i fredags. Duschade där och sen tog jag bussen direkt ut till elin. Väl där la jag av min väska och sen cyklade vi direkt till hallen och kollade billesholmscupen, woho! 
Rätt kul att vara sådär ute på landet.. man känner max 5 personer i heeeela hallen och behöver inte vara minsta rädd för att göra bort sig! Me like, så jag tog förståss chansen, no details!
Efter några matcher cyklade vi hem till elin igen. Där åt vi och såg idol och sen var det beddie-time och då låg vi och snackade i några timmar, myspys!
Vaknade i lördags och åt frukost med familjen Svensson. Fick skjutss in till hbg och väl hemmaduschade jag och så innan jag tog bussen till stoffeloffe my love. Myspys och promenad tills de fick gäster. Massa god mat och trevligt trevligt. Sen såg jag och stoffe film, hajen, och ja den är jätteläskig! :) Såg robinson också och sen gick vi och la oss.
Vaknade i söndags, åt frukost hos stoffeloffe och sen kilade jag hem. Gjorde vid mig lite och pluggade lite innan jag åkte ner i stan för att träffa Christoffer igen! :) gick på julskyltningen några timmar sen åkte stoffe hem och jag mötte upp elin. Gick lite med henne innan vi tillsammans åkte upp till mig för att kolla på matchen! Somnade gotte igår!
Vaknade idag, måndagmorgon, alldeles försent! :D men eftersom jag är kvick av mig, hehe...., så hann jag till skolan i skaplig tid! massa tråkiga lektioner innan dagen tog slut och då blev det pusspuss och hem. Bytte om och drog till Activerum con bells! Träffa lite folk man inte sätt på länge, hejhej, trevligttrevligt! Hem dusch och efter lite annat så sitter jag här. Har nyss pratat med min favorit pojke i telefon!
Elin har nyss skickat massa ofräsha bilder som väcker mysiga minnen från sommaren, mummamumma! Här kommer några skönheter, haha! Se och njut, nu ska jag sova!
Idag är en bra dag! <3
 


Kommentarer
Postat av: Elin

vilekn ofräsch bild från festivalen istället ;) haha

2009-12-03 @ 21:07:43
URL: http://elinbells.blogg.se/
Postat av: Lollan

är det Kriss på en bild? :P

2009-12-10 @ 09:46:28
Postat av: Hanna.

haha afan! och ja lollan :D

2009-12-10 @ 17:23:54
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0