5/9

Mmm vad härligt med fredag, HELG! Inget emot skolan, jag tror jag gillar skolan fortfarande? Spookey :)
Vaknade vid sju imorse, tog en macka och cyklade till träningen med Anita. Hade ganska chill träning och därefter blev det dusch och tillbaka till skolan. Hade mentorstid och därefter gick jag och åt med Frida och Marika. Mycket trevligt sällskap! Språåååk, gick hyffsat bra på spanskan. Därefter hade vi..läsning på svenska lektionen och matte - DONE. Fira helg med mat på skolan innan jag och elin cyklade hem.
Har kommit på det ultimala sättet att skjutssa på min bike. Eftersom min sadel är så stor så kan man sitta två på den, GRAJT!
Chillade lite hos mig innan träningen. Rolig träning, mycket spel. Sen blev det dusch, hem och äta. Vi gjorde vid oss lite och drog ner i stan och mötte upp de andra. Kilade runder lite och hamnade uppe i parken där vi suttit hela kvällen och haft mys! Stack hem i skaplig tid pga ett glädjedödande moment hehe.. var hemma till ett och nu har vi precis gjort oss klara för sängen. Hård vecka, nu kräver min kropp sömn!
Adjöss / Hanna und Bells! <3

 lööök

Kommentarer
Postat av: annianka

ni är så jävla bra!

2009-09-07 @ 16:19:06
URL: http://anni-blh.blogspot.com
Postat av: högga

får man nypa dig i kinderna?

2009-09-08 @ 11:11:05
Postat av: Hanna.

right back at you anna! :)

Haha och nej högga, det är inte okej!

2009-09-08 @ 15:22:59
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0