30/12

Hola guapos.
Gårdagen började med att man vaknade hos Jesper.
Frulle och så, sen hem vid tolv.
Väl hemma satt vid datorn lite.
Anna kom vid ett, följt av Alex sådär halv två.
Vid två kom Mini så snacka vi massa.
Kilade vidare till Anna. Kollade Sunes jul , haha.
Jag, Alex och Mini stack hem till mig igen, åt och så.
Anna kunde tyvärr inte följa med :/ Men iaf,
Senare kom Elin, kilade ut ett tag. Stack till Mini och fixa lite.
Vidare till Ishallen. Därefter Bogarts. Hem här igen, Fiiiilm,
Samtidigt som vi spelade Fia med knuff och åt godis of c.
Därefter blev det Scattegoris där jag och Alex blev de moraliska vinnarna!
Muhaha :) sen blev det hemfärd för alla, eller ja. jag fick stanna. 
Sen blev det msn till typ tre. Snackat med massa folk.
soooova,
Idag blir det ishallen med Jesper. Ska bli massa mys! :)
Pussssen <3

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Jag har rea på ALLT på min smyckeshemsida.

Kika in och du kanske hittar något.

http://hem.passagen.se/kattisdesign/

Ha en fin dag!

2008-12-30 @ 10:55:36
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

så jävla trist att jag inte kunde hänga på..

men sune is the shit! och allt jag missat tass igen på saluten :)<3

2008-12-30 @ 11:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0