13/7 00:12

Hallååå. !
Trött liten hanna sitter vid datorn med envisas om att bloggaaaa :D
Har aldrig varit så här sugen på att skriva ett inlägg förut!
Mest troligt för att jag är så saaaaatans glad idag, just precis nu :D
Höhö. Idag (eller igår eftersom klockan är över 00.00) var det miniturnering i danmark.
Började lite segt hemma, pigg men seg. glömde frukosten sen buss ner i stan med päronen.
Träffade laget på knutpunkten, vet ni att jag älskar er ? :)
Tog båten över klockan tolv och där kom bussen vi skulle åka med till ljungby.
Vi såg alla glada tjejer i texas spirit genom rutorna och tror faktiskt alla blev smått närvösa. haha :)
När vi kom på blev det massa snack och musik. Haha.
Någon, (nämner inga namn för belles skull :)) lägger iq nivån; Vi trodde ni skulle vara feta och skrika hoodie :D - :|
Mh. väl framme i ljungby blev det snabbt ombytte. ; har ni duschar i sverige? . godness :)
Ut på plan och göra det ända jag är bra på. Oh vad jag älskar fotboll.
Spännande positioner jag fick vara på idag.. Libro då, offensiv mittfält, inner mittfält och höger yttermittfält.
Woho :)
förlorade mot de amerikanska lagen och vann över det danska, men kul i vilket fall som helst.
Massor av beröm och mer där till, lite överdrivet kan jag tycka men ändå. som han sa, bara tacka och ta emot :)
dusch och så. hejhej amerikanarna.
buss, båt och mer buss hem.
usch, trött som satan när jag kom hem.
tvingade mig packa ner i väskan och mamma tvingade mig äta.
Nu har det trötta dock försvunnit men ska sova strax ändå.
Anledningen till det äääär.
GOTHIA IMORGON. (eller ja, idag)
Jag ska till min favorit stad och spela massa boll som är det roligaste som finns.
Lovar. gothia med laget klår vilken semester som helst :)
Yääh. som ni märker är jag lite hyper men jag har mina skäl! .
Det finns bara en sak som saknas och mitt liv hade varit på topp.
De flesta har nog inte så svårt att räkna ut vad jag syftar på men ändå,
Min älskade pojkvän jesper hade väääääldigt gärna fått vara här och dela min lycka ! :)
Hoppas iaf du har det fett där du är, vilket jag faktiskt inte vet just nu ...
kanske tyskland ? påväg till kroatien ? europa iaf :) hoppas jag.. haha :/ <3

Nu så får det bli ett litet hejdå, jag är hemma igen den 20;onde
kommer kunna nås på mobilen dock kan svar dröja.
puss på alla. <3

 stattena if, f15 utv-l, second family <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0