21/7 05:35

godmorgon får man väl säga..
har dock inte lagt mig ännu men ja.
en otroligt underbar vecka i göteborg med underbara stattena if f15
och of c en massa nytt folk.
fotbollen har gått mindre bra.
vi kom ju till a-slutspel men fick oturen att möta texas spirit igen.
4-3 och hejdå med oss . buuh.
men men.
fett jobbigt att vinka folk hejdå i lördags..
laget kilade hem då jag och lovisa stannade.
gick på liseberg hela dagen,
stack till ullevi för att se ifk,
sen tbx till liseberg.
igår blev det upp tidigt och fara till borås. woho.
shopping.
kom hem nu ikväll, omöjligt att sova..
snackade med danne på skype till tre typ.
då somnade han skulle jag tro och jag har inte orkat flytta mig till sängen än
har dock siktat in mig på att sova sex så får väl röra på mig :)
kan ju inte dö av sorg!
nu är klockan 05:41 så natti natti och njut av överraskande bilden som kommer nedan,
haha,
pusssssss <3

j, kom hem, i miss u so.
i miss u when something really good happens, because u're the one i want to share it with. 
i miss u when something is troubling me, because u're the one who understands me so well. 
i miss u when i laugh and cry because i know that u are the one that makes my laughter grow, and my tears disappear.
i miss u all the time, but i miss u the most when i lay awake at night, and think of all the wonderful times that we spent
with each other cus it´s some of the best and most memorable time of my life<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0