22/7 02:33

buuhbuuh, jag tänker för mkt
 men oavsätt så puss på dagens folk,
mamma, pappa, lovisa, alexandra, elin och danneman.
måste försöka sova.





nejmen titta där är han, han som var med och bildade oss.
liksom fastnar med blicken och kan inte komma loss,


framför mig står det som gud hit har sänt.
tänker på det förflutna och allt som har hänt..
mår mest dåligt men ändå lite bra.
funderar på allt som vi gjorde, du och jag.
på det man vill minnas och på det som hugger till.
men det jag gör, är väl ändå vad jag vill.
jag kan inte alltid lyssna på alla andra.
tänker på allt som vi sa åt varandra
var väl inget fel när allt kommer omkring.
något inom mig skriker spring hanna spring.
sen.. vaknar och oj, nu står jag här och stirrar igen.

öh, jag vet inte..

puss natti <3
l .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0