mjo ! 25/7 13:04 :)

får börja med att skriva om igår då jag inte hann göra det igår då mitt internet har en allvarlig sjukdom.

hm ja, gårdagen började med.. att jag vaknade hos louise.
packade ner mina grejs och så. vi chillade lite på hennes balkong, sen stack jag hem.
duschade och åt. bort till träningen och kolla läget.
tog bussen från älvsborgsgatan då louise redan satt på bussen.
kom ner i stan och mötte upp alex, sara & pontus. fick vänta 20 min på simon och duy-an pga att vissa segar ! :)
haha aja. sen glassade runder på stan, träffade massa folk. och ja . lyssnade lite på mangetheman.
var hemma ungefär ett, och då alex skulle sova här, fick vi pumpa upp madrass och skit då :D.
fem över halv sex sa vi godnatt. (y)
vaknade idag av telefonen. Alex var tvungen att kila så sa hejdå och så.
Nu, har just ringt anna, elin och göransson. blir festivalen med dom och kanske ngra därtill ikväll.
fett med mys, sen sover belle här.
men först sjukgymnast och glo träning. jippie...
äh, palla klaga. puss <3

och jespeeer. blir mega glad om du ringer direkt när du kommer hem.
ily din saknade mupp! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0