9/6

Aaaalooj!
FÖRST, inte skrivit sedan förra onsdagen så får nu, bättre sent än aldrig, skriva
Grattos till studenten broder ! (: <3
Sen...
Jag börjar från ..

Lördag! (:
Upp vid elva, frukost.
Fick veta att Ellebelle blivit sjuk, så inget partaj hos henne, buhu. krya<3
Fixade lite annat sedan, Hjälpte bush, fåtal fattar. haha.
13.15 , bil till olympia
13.30 , samling.
15.00 , match mot råå med bb , slutade 4-0 i nacken :/
Dusch och så på olympia, Anna väntade utanför med josefine & emilia.
Hem till Anna, in om willys och min och fixa grejs.
Hem till Anna igeeeen, käk.
Kolla lite fotboll och smög på tjockis.. haha ? .
Därefter stack jag & anna hem till Emilia,
cyklade ner till gröningen och träffade Kajsa och Louise.
Myyyys. mkt skratt, haha.
Hem ganska tidigt för mig och anna, match tomorrow.
Bäddade där nere. Lite snack och så ,
soooova.:)


Söndag,
mja, vaknade åtta hos coach och anna (y)
Frukost kvart i nio,
sju minuter innan samling fixade vi oss och därefter cyklade iväg ! :)
09.30 samling klubben,
11.00 match mot bromölla, slutade 4-4, sug.
Aja :) därefter dusch och så , chilinötade på olmpia med Mini, lovisa & Anna
Samtidigt som vi kollade hif-bois som slutade 5-2 (y)
haha grymt mkt skratt och sådant! tackar för att ni finns tösor!
farväl till mini som reser inatt. pussss
hem med lovisa.. på ett lite annorlunda sätt.
sov ett tag hos mig, sen lite hp.. haha
hon kilade hem och jag blev alone, sooova

Idagens,
gick upp tidigt, hjälpa pappa.
Kilade till glumslöv.
Träffade jesper, 
Ute ett tag, sen såg green street hooligans , shht (y) :)
tog tåg till hbg igen 16.20,
träffa steff på knutan, stack tsm till olympia
Träning med bb.
Gick hyffsat finfint, lite känning i knäna bara
go on.
 nu ska jag in i dusch,
 pussss<3 (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0