Och nu blir det reklam ... !

Rubriken låter lite som en bio grej men ja, haha.
Hallåå iaf !
Dags att skriva lite om en supernice sida jag är medlem på (y)
Gratisgodis.se!, sveriges största godissajt!
Och det är inte så att man går in och köper godis,
utan man får, FÅR. GRATIS!
Och Gratis är gott!

Det är busenkelt!
Där står en mängd av erbjudande som man bara gör och så får man olika sorters godis.
Det kan vara erbjudande som att klicka på en sida bara!
T.ex. igår fick vi medlemmar ut ett mail om nya kampanjer med snabbgodis!
Allt jag behövde göra var att logga in och godkänna att jag fick ett mail från en herr eller dam sida.
Därefter hade jag ännu en godis i mitt förråd :D

Det kan knappast bli enklare! :D
Så gå in och bli medlem på
Gratisgodis.se! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0