13/10 17;16

Hallååååja! .
Idag är jag happyhappy :D
Hihihihi, SKulle vakna tidigt imorse,
men råkade stänga av alarmet i sömne så...
pappa väckte mig halv åtta,
Sprang (inte sprang men) in i duschen,
duschade.. haha ..
Sen ut och klä på mig snabbt som attan! :D
pappa och jag åkte upp till mamma och hämtade henne,
sen vidare till sjukhuset.
Vanliga kontroller, bla EKG och UKG.
Sen tog dem blodprov också för säkerhetsskull :)
Allt har blivit bättre och min syressättning är på 100%
Happy faces, Bokar arbetstest i slutet av november.
Om det ser bra ut är det träning som gäller ! :)
FNISS PÅ DEN DU !
Ajo, sen blev det skola, Missat både mentor och eng, WOHO :D
Matte, lunch & matte. därefter sweneska.
Äntligen har vi skrivit klart om franska rev :D
Sen läxhjälp ... Där jag satt och skrev... öhm. en text om färger (:
Hhihihihi
Sedan hem, med sällskap (:
Därefter chokladpudding och dator , mumsan !
Puss p ådet, nu ska jag se andra avenyn :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0