20/10 21;02

Hallååå.
Sitter hos jesper och ska snart in till hbg :)
Till att börja med ska jag, efter önskemål, skriva om en person på min skola! :)
Haha, Aghmed heter denna påg.
Fyra saker ska nämnas om Aghmed, jag ska bara få igång mitt minne :)

1. Idag skrämde Aghmed skiten ur mig då jag gick baklänges och pratade med momo.
Jag var helt säker på att där inte var någon annan i korridoren.
Vänder mig plötsligt om och där står en pelare. Eller ja , Aghmed på typ 180 cm.
Haha. Skrek ganska högt och både momo och aghmed började skratta.

2.
Öhm.. jussteja. Förra veckan hade Mr Aghmed bokredovisning inför klassen :)
Han har varit otroligt seriös genom hela redovisningen då han avslutar med :
"Problemet med denna boken..." och man tror att det ska komma något jättesmart!
Ur Aghmeds mun kommer istället : " Är att den är rosa! Så ni vet när man går på stan..
Så var jag tvungen att gömma den för annars tror alla att jag är bög
"
Oväntat men ja.. Pretty fun ;D

3. Och ja. På dagens mattelektion sitter jag, aghmed och lousie tsm,
Jadwiga går fram till Ahmed och lägger handen på hans huvud.
Aghmed är en väldigt fåfäng person som spenderar wax i kilovis, 
Och flera timmar framför spegeln varje morgon för att få håret som han vill.
När Jadwiga tar bort handen igen visar hon ett äcklat ansiktsuttryck,
torkar av handen på byxbenet och går därifrån.
Och ja, vi bara skrattade.

4. Sista var bara citerat från Aghmed på msn;
Skriv såhär på din blogg; Aghmed har en kul bild. Vill bli kändis fan -.-

Men ja, Nu sitter jag och Jesper och kollar på I ditt ansikte med Magnus, Bobbo och Martin!
Wowowo, sen ska vi nog sova.
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0