5/8

Nu äre alltså 15 dagar kvar och därefter börjar skolan.. Hur känns det då? Well, vi gillar sommarlov, its nizzzzzzze. Men ska bli kul med ny skola, nya lärare och framförallt nya klasskamrater. Jag och elin har redan byggt upp en plan på hur vi ska lyckas slå oss in som kungar på skolan redan från första dagen! Sen att den inte kommer fungera är ju en annan sak! Men ändå.. 15 dagar.. det är ca 2 veckor , typ en halv månad... Dagarna går fort som attan och jag ska njuta av varenda sekund! "På sommarlovet ska man vila" , IKKE! Här ska inte vilas, full rulle is the shit! Pussssssss

Så vad har jag gjort idag? Jo, Elins klocka väckte mig halv tio sen stack hon hem klockan tio. Jag och louise drog ner på stan ett tag innan vi kilade vidare bort på stranden där vi låg och stekte ett tag. sen vare hem igen, packa och ut till Billesholm. Käkade och så sen stack jag, Elin och elins kusin ut till badet i bjuv och simmade, coola som vi är!
Elin och jag måste ju börja träna om vi ska bli elitsimmare i filbornassimsällskap sen!
I vilket fall som helst... Efter vi plurrat ett tag så duscha vi och sen buss hem till elin. Mer mat, MAT MAT MAT ! <3 Sen har vi bara lekt med elins kusiner hela kvällen, megasöta! :)
Nu ligger vi och väntar på att ögonlocken ska bli tunga så vi kan decka i säng :D
Eller, nej. Nu blev vi hungriga så nu ska vi äta!
Pusssss :D

 på tal om mat?

Kommentarer
Postat av: Elin "världens bäst" Svensson

"efter vi dratt några rundor...." gläm inte att ögonlocken ska fall tungt ner ;) <3<3

2009-08-07 @ 21:10:01
Postat av: Hanna.

Klockrent elin, KLOCKRENT ! <3

2009-08-09 @ 01:47:53
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0