2/8

Hallådär folket.
Tre tunga fotbollsdagar in tha hbg, Eskilcupen och allt vad det innebär! Det innebär i alla fall lite sömn så jag har en del att ta igen. Har kollat på fotboll hela helgen con Louise und Jesper till mesta del. Dessutom tältade vi ett gäng i glumslöv igårkväll, vilket också är skuld till så lite sömn, haha.
Imorgon blir det glumslöv och lira fotboll innan jag drar på första träningen efter uppehållet, ska bli underbart men nog också sjukt jobbigt... Som sagt, underbart!  Imorgon kväll blir det väl sova tidigt så jag kommer ifatt de timmarna jag tappat nu i helgen... 3h/natt är inte tillräckligt känner jag i kroppen!
Nu ska jag sova igen lite iaf!
Adios! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0