22/2

hoola guapos, wuzzup?
Jaaag gör just nu inget alls, eller jo, skriver. Men jag vet vad jag borde göra! Plugga.. Och jag vet vad jag vill göra! Vara frisk. För ja, jag har gått och blivit sjuk hehe. Min hals gör ontont men det går över om man gurglar saltvatten, jotack. Inte hjälpte det och inte var det gott! Men vad gör man inte för att undvika att missa dessa importanta träningarna.
Idag spelade jag, trotshalsont, min första match sedan jag blev skadad i augusti. Trodda man hade lärt sig av sina misstag men nejdå. Ska skärpa mig.. Det gick i alla fall galant. Trodde det skulle kännas hur dålig form jag är i men nej, jag spelade hela matchen utan större problem. Vinst med 5-1, vi tackar för den råå och vi tackar för en nervning som inte var minsta nådig. Mitt vänstra lår hänger inte riktigt med nu, haha, men det är rätt kul!
Efter den underbara matchen var jag dock rätt mör men degade in i duschen och snackade lite. Snabbt hem och äta con mah lööv. Jobbigt väder förresten.. Aja, han kilade ner till sin träning och jag försökte hålla mig vaken. Gick in och tog ett bad, man kan aldrig blir för ren dottdottdott Låg och plurra samtidigt som jag såg senaste avsnittet av andra avenyn, nice nice! Nu ska jag kila och kolla trollkarens hemligheter, det är också nice.
Imorgon blir det skola och träning.
pösssss <3


Kommentarer
Postat av: Jesper

Så underbart söt <3

2009-02-22 @ 22:19:40
Postat av: Johanna

hej fin bild så hur går det med matcher och allt?

2009-04-09 @ 14:28:18
URL: http://gustavminkille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0