6/2 gzz flammiboy!

sitter och väntar på den "skrivkicken" som jag alltid brukar få när jag loggar in på bloggen..
men skrivglädjen verkar inte finnas här idag, don't ask me why..

lyssnar lite på svenska akademien samtidigt som jag äter mina flingor.
tänker på allt, och lite till.
saker händer hela tiden som får en att ställa om, tänka om.
jag hatar.. sudda.. jag avskyr oärliga människor.
men det är ibland svårt att komma underfund med att en person är svekfull.
har man förväntat sig motsatsen blir man lätt snopen när sanningen väl uppenbarar sig.
jag påstår inte att jag aldrig ljugit, för det har jag, allt för många gånger.
men ibland kan man känna sig tvungen att ljuga för att inte gör någon besviken just i stunden.
kanske är det ett dåligt tillfälle att berätta sanningen pga olika omständigheter.
men oftast resulterar det till en värre besvikelse när personen i fråga väl förstår sanningen.
kräver ingenting men en förklaring skulle göra saker sååå mycket lättare att förstå.

men jag pallar inte vara irriterad, ni gör som ni vill.
adios amigos. <3


Kommentarer
Postat av: anniiiiii

hannifisen, call me eller något :D lekis på lovis som du sa (:

2009-02-13 @ 12:48:17
URL: http://annalowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0