1/7

Tjenixen random.
Sitter och lurar framför datorn i väntan på att benen ska bära mig till sängen, gärna nu men.. ikke. Så för att nyttja tiden skriver jag då här istället, duktig som jag är!
Jag är bra på att nyttja tiden, speciellt nu på sommarlovet. Saker händer hela tiden och jag glider från ställe till ställe och bara är. Its nice! Vädert är kalas och jag har fått lite bränna, tackar för det!
Iaf, igår kilade jag, louise och sara ner till stranden, jeff och emil kom lite senare och vi chillade hårt, massa mys. Jag stack vid fyra, hem och äta sen på träning. Riktigt soft träning sen hem igen, duscha och äta ännu mer! Louise kom ner och vi stack hem till emil vid nio, film och så, sen hem igen och sova hos mig. Idag vaknade vi tidigt och åkte ut till min mormor och morfar där jag och louise la oss ute på gräset på dirren, massa mys, trötta som vi var! Började regna och åska så vi kilade in och kollade familjen flinta, dock somnade båda. Efter mat, mat, mat, korthus och fortuna drog vi ner till odensjön där vi simmade och grillade, massa mys. vid nio stack vi hemmåt, in om ljungbyhed. Väl hemma kilade jag till macken med bror och anton, fett godissugna? Sedan jag kom hem har jag bara tatt det lugnt. Jeff kom förbi en stund innan, snackade lite och så, nice. Imorgon blir det förmodligen stranden innan träningen och sen vet jag faktiskt inte ;o återstår att se I guess!
Nu blire sova för min del! pusssss ! <3

 vad tycker vi om dk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0