18/7

Såå.. ja, hallå.
Vi börjar där vi slutade. Jag och jessie stack till nordstan och kollade runt efter matchen i torsdags, Träffade kjell och chris från norge, sjukt kul att ses igen! Vid sex stack vi tillbaka till lägenheten och kilade direkt bort till kullavägens match, kvartsfinal! tyvärr åkte de ut, 5-0, drygt men ändå bra turnering. Hem och äta sen drog jag och jessie ut och träffade massa folk, meganice! Gothia, we love. hem och se jätteläskig film, minns ej vad den hette, sen sooova!
Igår åt jag och jessie sen drog vi ner på stan och gick i affärer, myspys. Vid tre gick vi bort till heden och kollade fotboll, och därefter blev det hem och käka lite smått. Jag kilade bort till samskolan och träffade lina sen åkte vi ut till skolan där norrmännen från förra året bor, spelade lite fotboll och snackade, massa mys. Åkte tillbaka vid halv åtta, hem och äta sen gick jag och jennifer ut och kolla folk. Stack bort till samskolan och hämtade lina innan vi drog och mötte jon-andre och daniel. Gick runt och lowfive;a alla möjliga och omöjliga människor, feteskoj. Jonandre och danne kilade hem vid tolv och då bosatte vi andra tre oss vid några asnice greker, mumma. Var hemma igen vid halv två och då blev det godnatt!
Imorse vaknade vi vid halv tolv, kilade ut i Haga för shopping, köpte nada! Hem, fixa käk och fixa lite annat och nu ska vi göra vid oss för att dra ut och träffa the famous greker igen,
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0