22/7

Så, det är onsdag, eller egentligen torsdag 23/7 men för mig är det fort. onsdag den 22.
Gårdagen chillade jag hemma fram till sex på kvällen då jag drog ut till västergård och lira fotboll med jp och johan, megachill på det! Mötte några random boys och uhh vad jag är icke-skillad! När vi ägt sönder dom stack jag hem och åt och så sen blev det film, taken, sjukt bra, puss på den! Somnade någon gång in på morgonen och vaknade igen vid elva imorse. åkte ut till mormor und morfar frammåt tre och där blev det 2 månader sent kalas, woho. Presenter till mig, we like. Massa timmar där med släkten, lagom chill och var hemma igen vid två och sedan dess har jag bara suttit här.
Här kommer lite av måndagens inköp in the borås, bara chillkläder men ja, sen ska jag sleepa. Imorgon äre festivaldags!
Pussss<3

Che Guevaras väska, kommunistjavisst!
Fetaste disneytröjan, kunde inte motstå?
Random Wesc tshirt, mamma köpte till mig (y)
Aningen efterlängtad Ben Sherman hood!
Fetechillad drdenmin tröja.


Kommentarer
Postat av: Zizziee

Varför kom inga av snyggbilderna på oss med ? :O ^^

2009-07-23 @ 11:41:10
Postat av: Hanna.

Ey kompis! i will putta them in today :D

2009-07-23 @ 13:45:42
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0