4/7

Igår vaknade jag halv två höhö, illa illa! Kilade ner på stranden med folket. Badade och så, simmade bland hajarna.. Efter det stack vi och åt och sen hem till jeff för att kolla film, Push. Helt okej! Hem och sova.
Idag vaknade jag halv tolv, duscha och så sen ner på stan & stranden med louise. Kollade lite volleyboll och stötte på lite folk. Kom hem igen vid sex, åt och så och sen ut och övningsköra, massa skoj! Grym jag är annars, nat! Ska snart träffa Louise igen, hon skulle bara raka sina ben för informationens skull! Ska äta lite jordgubbar också innan jag gör något annat.
Mmmmm alla reser iväg och jag sitter här i varma sverige. Ska snart uppåt i landet men på "utomlands-fronten" kommer jag inte längre än till danmark. Möjligtvis tyskland men det är inte precis något drömresemål om ni frågar mig..
Min blogg är dessutom helt död, kanske är det för att ahmed är i libanon och käkar gräshoppor istället för att slänga gulliga kommentarer på mina inlägg.. hmm.
Iaf! nu är jordgubbarna på plats på bordet,
Adios amigos! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

men lilla gumman, du ska ju både till Löddeköpinge och till Köpenhamn så visst får du se en del.

2009-07-04 @ 21:35:17
Postat av: Anonym

Hallå har du börjat övningsköra! Hur gick det? Måste moster hålla sig inomhus?

2009-07-04 @ 21:36:44
Postat av: Zizziee ^^

Men herregud, du ska ju upp till mitt älskade Göteborg, det finns såå mycket konstig folk här uppe att de räcker o blir över för hela sommaren x)

2009-07-04 @ 21:58:49
Postat av: Daniiella

Mmm, det är gott med jordgubbar.

Men har du börjat övningsköra innan miig 0__o

Då ska man kanske hålla sig inomhus nu, eller inte åka till HBG ;P

Om du inte har något att göra så kan du ju komma till den lilla byhålan ljungbyhed och hälsa på, vi har faktiskt ett bad, så kan vi ju åka dit kanske om du vill det :):D



Kram KusinVitamin <3<3

2009-07-04 @ 23:44:27
URL: http://nya.bloggis.se/Daniiellas
Postat av: Hanna.

Jo moster, det går framåt, och ibland bakåt. Uppmuntrar er att hålla er inne! :)

& yeah, Göteborg ftw! och konstigt folk? äntligen kan jag känna mig som en i gänget? :D

pussss på sommarlov!

2009-07-05 @ 02:06:58
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/
Postat av: Anonyma Charlie

hahahaha :D det var faktist kackerlackor inte gräshoppor :D

2009-07-23 @ 13:53:25
URL: http://mittnamnär.anonymacharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0