6/7

Till att börja med får jag tack elin och alex för en lyckad kväll igår! :)
Elin och jag kilade och handlade sen drog vi ner till stranden med Alex och grillade. Träffade några random boys som vi spelade volleyboll med, trevligt folk, tackar vi för! Elin joinade mig hem sen glodde vi Eva och Adam tills vi somnade!
Vaknade idag vid halv elva och gick up och åt. Ner på stranden och spela lite fotboll. Jp smsade så vi drog upp på olympia och spelade med honom, gabbe, peter och random-sthlm;are. Megamys näre börja regna och åska och vi bara lirade på, det gillas! Efter vi kramat ut "lite" vatten ut våra kläder kilade vi hem igen och jag drog in i duschen när elin stack hem. Åt precis och snart ska jag kila hem till Emil och kolla film med resten. Eller ja, snart och snart. 2h to go men skit samma, får bli lite savvy tv så länge! såååå hightech!
pussssssssss<3

Kommentarer
Postat av: Jeff

Resten, orkar du inte skriva våra namn? :(

2009-07-06 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0