7/7

Ohyes, thx för igår, louise jeff und emil. Blev en lyckad kväll trots två halvkassa filmer, Skeleton key och Eragon.
Imorse vaknade jag klockan nio. Kollade vädert och gick och la mig igen. Regn ftw? naah! Vaknade igen klockan ett av att mamma smsade. Svarade på ett halvkul telefonsamtal och satte mig vid datorn framför tvn. Åt lite frukost och fixade lite grejer och sen kilade jag på träning, en halvtimme för tidigt men det var Elins fel :D Rätt chill träning och sen upp och duscha. Cyklade hem igen och väl hemma åt jag lite och sen blev det film, tv och dator. Såg bland annat Martian child, verkar kanske lite löjlig men den var verkligen bra!
Nu ska jag faktiskt sova, imorgon drar jag till danmark con familjen, Louise och Alex. Men är hemma redan imorgon natt igen, ska till Köpenhamn, tivoli och så. 1,5 år sedan sist, ska bli nice att återuppleva gamla minnen!
På torsdag skulle jag egentligen till båstad med elin med ändrade planer. På lördag blir det kanske landskrona och se SA och på söndag drar jag till götet någon vecka och därefter en vända till Borås.
Hoppas det är solsken i dk imorgon. Pusssss<3

Bara lite elitbilder från gårdadagen med Elin! [Miniatyrer ftw- klicka för förstoring]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0