15/7

Gårdagen började med att vi kilade ut på Inlag och kollade Kullavägen-Azalea som slutade 1-1. Därefter kilade vi och handlade sen drog me und Bells ner på stan. Köpte en tröja på monki. Väl tillbaka i lägenheten åt vi och gjorde vid oss för att sen dra bort på samskolan där vi mötte upp kullavägen. Tog oss bort mot ullevi och in på våra feta platser, we like. Efter invigningen kilade vi tillbaka hem och jag deckade på dirren medan Elin spelade The sims!
Imorse vaknade vi vid tio och käka frulle. Därefter kilade jag och Elin ut på kviberg och kolla lite fotboll, Ängelholm och Eskilsminne, We like. Mamma och pappa hämtade oss så kilade vi bort och åt vid lägenheten. Därefter blev det en runda på Heden innan vi tog elin till centralstationen där hon bussade hem. Väl hemma igen duschade jag och gjorde vid mig för att sen ta mig bort till lina på samskolan. Chillade lite med kullavägens j-lag innan sondre och daniel kom. Vi stack ut på stan och efter viss tvekan gick vi in och såg baksmällan. Den filmen hissar vi! Klockan blev mycket och de följde oss till skolan, bye bye. Nu är jag back i lägenheten och ska snart ta en tupplur för att orka med Nordstan och Avenyn imorgon.
Njut av snyggebilder, pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0