21/7

wallak shuuee, kompis, har varit hemma i värsta 6 hour nu liksom. Lackar ur på detta vädert. Ey gud liksom, gief me sun? puss bree
Jag är hyper! Men vädert tar kål på mig, från soliga göteborg-borås till det här i hbg? Mycket illa! :)
I vilket fall som helst, igår var vi på liseberg hela dagen, megachill. Hade galet roligt. Väl hemma packade vi lite och sen decka vi i säng. Vaknade imorse, alldeles för tidigt! packa klar och städade lite sen drog vi till Borås, shoppade lite nice kläder och käkade. Efter några timmar där började färden hem. Sov bort mesta tiden vilket behövdes, sömn är väl det jag har haft minst av under tiden i göteborg. Väl hemma har jag bara degat, längtar efter att få lägga mig i min underbara säng.
Jag har haft sjuk nice in tha gbg och det har verkligen känts som om allt varit helt bra.. Nu när jag är tillbaka i hbg känns det dock inte lika bra.. man påminns om saker man bör, och måste, göra. Dessutom börjar stressen igen. Saker man ska hinna varje dag, planering och sånt, sånt jobbigt som tar kål på mig :D Oh vad jag är negativ höhö.
Men nu har jag chillat hela kvällen så imorgon blire nya tag! Hoppas på sol.
Puss <3


Checka bakrunden! kärlek! <3
 eylöken ,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0