2/6

Idag beskriver Charlie min dag såhär:
Började med att jag gick till skolan, alldeles för tidigt. Hade repetitioner med teatergruppen, nice! Stack på svenskan och gjorde klart grupparbetet med Martin, Dreamteam! Sen på jadwigas lektion så lät hon oss gå på en promenad, vilket var konstigt eftersom det är första gången men iaf, det var fint väder så det var skönt. Jag gick med anonyma charlie och den intillegenta daniel och snackade om förhållande.. givande eller ej!

Och jag skriver själv fortsättningen:
Därefter vare lunch, usch? och 30 min syslöjd. Mer repetitioner och heeeem! Mat och iväg på match. Vinst med 5-2, tackar för den, serieledning. Vidare hem och nu ska jag sooooova!
Pussss och tack för hjälpen "Charlie" (y)


Kommentarer
Postat av: peter niklas

Vem är han Charlie alla snackar om hela tiden? Han verkar dödshäftig och dödscool :O

2009-06-02 @ 19:47:34
Postat av: Hanna.

du verkar känna honom ju, ni har samma ipadress? ;)

2009-06-02 @ 19:54:45
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/
Postat av: annianka

ååååh, grattis på din och jeppsors ett-årsdag! :)

roligt för er :D

måååste ses snart, nästa helg med ellebellebanan? <3

2009-06-06 @ 22:24:48
URL: http://annalowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0