7/6

Hola guapos!
Jag sitter just nu hos Jesper och har precis kommit hem från ip där jag såg hans match.
I fredags hade vi beachhandbollsurnering med klassen, eller ja. Vi var bara 8 st men ändå :) Träffade massa roligt folk och gjorde en massa mål. Jag borde nog satsa på handboll istället för fotboll, haha, jag är ju grym! efter en konstig avslutning stack jag hem och käka lite sen snabbt vidare på träning. GRATTIS BELLE SOM FYLLDE 16 ÅR I FREDAGS! :) Efter träningen stack jag hem och duscha, sen ut en stund på kvällen.
Igår hade jag och peppeman 1 år tsm, grattis till oss! Gårdagen började med 1-0 vinst mot råå och nu ligger vi 5 poäng före tvåan i serien, vilket är underbart! Därefter hängde jesper med mig hem så gjorde jag vid mig, sen åkte vi ut till martin i glumslöv där vi kollade sverige-danmark med honom, Josefine och Elin, mycket trevligt! :) Det blev lite biljard och guitarhero också, massa mys! :) Stack hem vid tolv och gick och la oss på dirren!.
Men nu ska jag iaf kila hem och dra på stattenas match.
Pusssss <3

Kommentarer
Postat av: Börjeson

Den beachhandbollen va lätt minne för livet :)

2009-12-13 @ 00:47:11
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0