2/3

Maaaaaars.
ohja, och dagen har bestått av skola och träning!
Underbart.
Ibland är drömmarna man drömmer på natten, så pass verkliga att man måste tänka ett par minuter när man vaknar för att verkligen inse att det bara var en dröm.. Så hade jag det i morse.. Men min dröm var inte läskig precis.. Det var ingen som dog eller så men.. Den var i alla fall hemsk, men ändå lite mysig.
Men orka haka upp sig på drömmar hehe.
Jag är massor av trött och jag tänker stänga av datorn och gå ock lägga mig så fort jag skrivit klart detta opålitliga inlägg! Klockan är trots allt inte mer än tjugo i tolv och mitt huvud har redan gått och lagt sig.. mot min vilja. Jag som tänkte vara jätteduktig och plugga lite smått till hemkunskapsprovet som jag har på onsdag.. Det får bli imorgon istället för när jag lägger mig i min säng ska jag köra på samma rutin som jag alltid gör. Ligga och tänka att jag var någon annan, haha. Det är faktiskt rätt givande hur dumt det än låter. Tänka sig i i någon annans situation och försöka förstå varför man dratt de slutsatser man dratt.. Nu är min traditionella kvällsrutin inte längre en hemlihet, woohoo. Mjo, undra vem jag tänker vara ikväll, haha.
Aja, det återstår att se!
Pusssssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0