11/5 - 18 days to go!

hallå skönheter.
Sitter och äter pastasallad som min underbara mamma gjorde till mig igår. Snart ska jag och papi bege oss till min trogne tandläkare hehe. Hanna har kaaaaaries i lilla tanden, SYND, men får vad man förtjänar, jappjapp! (: När de lagat den ska jag kila hem igen och gör vid mig för att sen dra på match. Möter Lund som är tippade att vinna serien så, vi får se hur det artar sig! Men nu blev klockan mycket, jag fyller på detta inlägget när jag kommer hem höhö.
pusseeen

såja, usch vad jag ogillar tandläkare hehe. Eller inte min tandläkare som person, men ja, ni fattar.. själva ordet skrämmer mig.
Men men, nu om min intressanta skoldag! Först till mentorstiden med mätt mage efter feta frukosten. Där chillade vi bara som vanligt. Sen svenska där jag fick "äran" att inleda lektionen med min muntliga redovisning om RR, Random Rudolf, min söta kompis med ögonbrynET, (observera singular) hehe. Mvg-, taaackar för den. Därefter blev det mattelektion där jag och sara stack ner och snackade med Annebanne på the expedition, sen letade vi som galningar efter gårdagens hd. Sökandet gav resultat! Upp till matten igen och chilla lite fram till luuuuunchen. Inte jättemums. Ännu mera mattelektion men där blev det bara muntliga np. Superlätt mina vänner, don´t worry. Ännu ett glädjande besked då alltså, mvg på np i matte (y) Ännu en svenskalektion som jag och louise tillbringade i grupprummet och svarade på lite frågor, och, får inte glömma, så pratade vi om en person som vi båda älskar så otroligt mycket. Känn ironien.. Aja, Sen 30 min läsning på engelska.
Imorgon har vi np i Kemi, ´"oj, synd" att jag ska iväg till läkare då, he-he :D
Men nu måste jag kila på samling, Steff och Thomas väntar på parkeringen!
Ajööss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0