15/5

Hallelåja!
Mitt huvud är rätt tomt men ska ändå skriva lite meningslösa ordföljder! Just nu sitter jag och vänart på att min frokost ska göra sig själv, vilket med all sannolikhet inte kommer ske. Idag har jag iaf ingen skola, vi har fotbollsturnering vilket ska bli nice. Är dock riktigt seg men det har inte stoppat mig tidigare så! :)
Igår vare fett chillad dag. Hade Engelska där vi satt och läste, sen svenska - film, därefter... slöjd. Maaaat och sluuut. Halv studiedag (y) Sen hem , chilla i 5,5 h och därefter på träning! Dusch och hem med alleballebanan! puss på alex, hon är bra!
Nu måste jag kila, snart kommer camilla-millimeter och hämtar mig!
adios guapos! <3

 snyggt? naah haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0