24/5 - 5 days to goooo!

Om endast 5 dagar firar jag min födelsedag woho! Hanna goes sixteen och hur känns det? Kul men ångestfyllt! Jag förstår inte hur man kan längta efter att bli 18 redan.. Jag vill helt ärligt inte bli äldre. Jag vill alltid vara mammas och pappas lillaflicka.. Det kommer jag ju alltid vara så klart, oavsätt om jag är 16 eller 30 år gammal men jag menar mer.. att de tar hand om mig när jag är sjuk, lagar min mat och kramar mig godnatt och allt sånt..
Även om jag i vissa fall känner mig väldigt vuxen så kommer den här.. barnsligheten inom mig aldrig någonsin att försvinna och det är jag glad för! Dock vill jag inte bli vuxen.. det skrämmer mig lite när jag ser vilka krav vardagen ställer på mina föräldrar och nu också på min bror.. hur stressade de är och allt som ska göras. Jag menar inte att jag bara glassar runder, jag har också krav! Men..
Äh.. det är klart skönt att man växer som människa men jag vill inte försvinna ur dockskåpet fortare än nödvändigt om ni förstår..
I vilket fall som helst :)
Långhelgen har varit riktigt härlig och jag har njutit av varenda minut! I onsdags stack jag och Lovisa på bio, tack för det kloningen! :)  I Torsdags kilade jag på träning i stort sett direkt när jag vaknat. När jag kom hem igen så stack jag vidare ut till Jesper. Spelade fotboll och lite så, mums-väder! Sov där och i fredags degade vi ett tag och sen stack jag hem. Drog mig iväg på träning och därefter ut med Louise. Igår vaknade jag tidigt och åkte iväg med pappa på handledarkursen, snart ska hanna köra biiiiiiil! :) Det gick bra och väl hemma igen åkte jag och mötte Lovisa i stan. Vi tog oss ut till väla där vi handlade lite grejs, massa mys! När jag väl kom hem igen hade vi gäster så åt och så sen kilade jag ut med louise. Viktor och Simon hängde på och vi drog ut på en nedrans utflykt, haha. Massa mys på det. Hemma igen vid halv ett / ett, trött som få. Fixade lite på datorn sen gick jag och la mig. Vaknade idag vid halv två... märkte att jag inte var utvilad nog så gick för att sova ännu lite till och vid halv fyra gick jag upp och åt kvällsmat. Bra hanna, bra! Sedan dess har jag bara kollat film och så, snart ska jag sätta mig och läsa ut min bok hade jag tänkt, bokredovisning imorgon!
pusssssss <3

Kommentarer
Postat av: anna

Bild ligger ute nu på bloggen :)



grattiiiiis i förskott bästa hannis! <3

2009-05-24 @ 19:11:50
URL: http://annalowes.blogg.se/
Postat av: Hanna.

Ska kika! :D

Taack annibanni! <3<3

2009-05-24 @ 20:31:38
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/
Postat av: långstång

ouf så många som fyller år nu på juni :).. min är två veckor efter dig och din pappa imr ju :)

2009-05-27 @ 23:16:49
Postat av: Hanna.

Exakt 2 veckor efter mig ja anonyma charlie!

Grattis på oss!

2009-05-27 @ 23:42:37
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0