30/5

Goddag goddag mina vänner och tack som fan för gårdagen!
Blev en riktigt nice födelsedag med massa fina presenter när allt kommer omkring, och det tackar vi för!
Dagen började med skola, grupparbete, idrott lunch och sen 3 h rep till showen. gick massa bra. Kilade hem efter det, åt lite snabbt sen körde bror mig till träningen. Redigt chill träning med sång för lilla Hanna! Snabbt upp och duscha och sedan vidare hem igen. Mormor och morfar samt Jesper skuttade hit också käka vi och så. Sen kom jennifer och kicki och vi käkade lite meeeeeeer.. sen stack dom och m&m och jag käkade meeeeeeeeer. Mat Mat Mat! Jag kollade lite på datorn, sen gick jag och jespr och la oss :)
Vaknade idag av att min hand var helt blöt.. Varför dreglar jag när jag sover?! Jesper var vaken och skrattade åt lilla mig, hö-hö. låg och chillade lite innan vi väl gick upp. Jespr kilade hem och louise kom ner till mig. Vi tog bussen ner i stan och stack bort till beachhandbollen och hängde där ett tag. Redigt varmt så blev lite negrar på köpet! Såg massa handboll sen gick vi runt lite inne i stan. Därefter traska vi hem. Käkade och så, kollade robinson
Buh på ellinor, Anna skulle vinna!
Därefter om louise ner igen och vi drog ut en stund till. Ner i stan och kolla läget sen hem och nu sitter jag och yrar med ahmed och flamur på msn och ska aldelles strax sova!
Puss på det!
  / gäsp, h b-day to meeeeeeee

Kommentarer
Postat av: Charlie

2009-05-31 @ 03:07:45 Permalink Allt Kommentarer (0) Trackbacks (0) .. . omg vad gjorde du uppe så sent klockan 03:00 *? :S:s

2009-05-31 @ 18:43:31
Postat av: Hanna.

HAHA venne, någon random snubbe som tvingade mig för att han ville prata om adam och eva? dunno? :D

2009-05-31 @ 23:41:42
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0