9/5, countdown - 20 days to go!

Hola guapos?
Min så otroooligt eftertraktade blogg måste visst uppdateras, hehe..
Äh men har haft mycket att göra, som vanligt så då blir jag slööö.
Idag är det lördag och jag har inte skrivit på en vecka och 5 dagar, knäppt?
Aja, förra helgen var nice. Långhelg ju.
Valborg firade man i glumslöv con jesper & co.
1 maj firades i stan, likaså 2 maj, med louise, sara, milla & the boys.
och i söndags vare match, 8-0 (y) och därefter miatorp med J & co.
Myspys, sen börja skolan igen..
måndag, skola och träääning, tisdag, skola, np och träääning.
Onsdag.. spexfoto och reklaminspelning, därefter träääning.
Torsdaaag. Skola och träning, pluuug.
Fredag - igår.. sjuk, "synd", träning och glumslöv.
och nu, ja, idag... Kom nyss hem från jesper.
Ska kanske plugga lite sen Louise, massa mys.
Eller ja.. plugga och plugga, jag vet ju själv att jag inte kommer göra det, "synd". 
meeen.. det är ju tanken som räknas, och jag tänker ju att jag ska plugga..
sen att jag inte kommer utföra det jag tänkt mig skulla utföra räknas inte? :)
Äh, spela roll, det är ju trots allt helg och då ska man bara göra sånt man vill!
Typ som att jag ska spela The Sims nu,
Adioos! :D

 summer, summer - gief me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0