1/11

Idag är jag förvirrad.. eller, ikväll är jag förvirrad.
Men jag mår bra idag, idag är en bra dag! :D

Vad har jag gjort idag då?
Pluggat med Bells, ätit massa mat, tränat första inomhusträningen på två år, kollar ifk-aik och umgåts med Christoffer <3
En mysig dag jappjapp.
Ännu lite mysigare hade den varit om IFK hade tagit SM-guld idag, men man kan inte få allt här i världen, och jag älskar IFK oavsätt vad! :)
Men alltså AIK... vad säger man om spelare som Mutumba? "Ey mannen. Ska till rinkeby fira med familjen. Asså mannen sa innan matchen vi kommer vinna mannen. Kollade mobilen i halvlek mina vänner från rinkeby hade skrivit värsta 'du är sämst' och sånt"
Ja..
Nej, nu måste jag sova, ackack. Klockan es mucho.
På onsdag har jag spanska prov btw, och på fredag har jag spanskauppsats, lycka till till mig!
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0