6/10

Nej, jag tänker inte lova att skriva varje dag i framtiden, men skriva ska jag!
Mitt humör går upp och ner, men, jag har det bra. Jag har det bra? Ja det har jag verkligen.
Jag lyssnar på jättesöt musik och kommer fram till; "Om vi slutar mäta oss med dem som har det bäst, skulle vi nog upptäcka att vi lever i en fest" Så sant så!
Iaf, idag är jag sjuk och har varit hemma från skolan. Jag är inte förkyld och jag har inte ont i halsen, men jag mår ikke prima. Igår efter träningen åkte vi, familjen, och Simon ner till Haket för att käka. Simon flyttar till Norge på söndag nämligen så det blev ett litet farväl. Massa mys på det i alla fall. Var pigg när vi kom ner men min trötthet ökade successivt. Dämpad blev jag och när vi kom hem vid tio var jag helt slut. Deckade i sängen och vaknade igen vid halv tolv. Helt yr, jättefebrig och alldeles mörbultad. Mina föräldrar försökte ta hand om mig bäst det gick och efter någon timme somnade jag brevid mamma i min säng. Sov gott hela natten och vaknade imorse vid halv tio. Ingen feber eller så men fortfarande mörbultad och verk i rygg, nacke och i övrig muskelatur i kroppen. Så jag har bara myst hemma idag och, faktiskt saknar jag känslan av att vara hungrig, haha. Jag brukar alltid vara hungrig men när jag är sjuk är jag aldrig det.. iaf, mamma tror att mitt tillstånd beror på gardasilsprutan jag tog igårmorse på bergakliniken, troligen har de träffat en nerv i armen och det är därför jag reagerat så underligt som jag gjort, haha. Men än en gång, jag har det bra! :D
Nu ska jag fortsätta lyssna på min grymma musik, se lite andra avenyn, bada och sen blire gossipgirl tills jag deckar i säng! Puss på min kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0