14/8 01:54

Hola guapos!
Sitter med feber och ont i halsen medans jag får en känsla av att mitt huvud har utvidgats från sin normala storlek till något i stil med en badboll. Höhö usch ! :) Väntar på en låt som piratsimon laddat ner åt mig. Min msn försvann just en stund men är tillbaka igen! :) Men ja, ända anledningen till att jag skriver redan nu igen är att jag plåtat mina nyinköpta, älskade jeans, och här har ni dom! :D

  

Nudie, slimmodell 999:- på Tretton ! Sjukligt bekväma. Ett måste ! :)
Puss och godnatt !

Kommentarer
Postat av: Matte

Tjenatjena Hanna:D <3

2008-08-14 @ 13:59:49
Postat av: Fredrik

Dom satt sjukt snyggt på dig Hanna(A)

2008-09-07 @ 23:11:08
URL: http://hmsgladan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0