1/9 00:04

Glöm glöm glöm förra inlägget.
Sjukhus...
I torsdags fick jag megaont igen och blev akut inlagd på hjärtintensiven efter en mängd prover och ultraljud.
Fick i fredags komma ner på barnavdelningen och ligga där, där det också togs en mängd prover och nytt ultraljud.
Idag har jag fått åka hem på permision och ska tillbaka på tisdag.
Grejen är som så att de i torsdags när jag kom in hittade nya fel då de efter ekg bestämde sig för att göra en ultraljudröntgen.
Har fått inflammation i en hjärtmuskel, i hjärtsäcken. Vatten i hjärtsäcken och i vänster lunga.
Ingen ansträngning på ca 3 månader vilket suger.
Ingen fotboll och ja, jag kankse kommer få ett socialt liv i några månader..
Så pass, att jag ska få egen nyckel till hissen på skolan. haha ;/
Ja, när jag väl börjar gå i skolan igen vill säga. vilket kommer ta några veckor.

Nu ska jag äntligen få sova i min egen säng.
puss. <3

thx a lot - spec jesper, lovisa, louise, anna och jennifer. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0