20/8 23:07

hej snyggingar.
Just nu är jag trött och besviken. woho. Anledningen är dagens match. Summering i slutet av bloggen kommer :)
Mja, började med att man vaknar med älsklingen! , aningen försent , men ja. haha. snabbt upp och byta om, sen skola.. Otroligt tråkig första dag ! :) Men ja. Rasten var iaf rolig.. Men ja, stack hem med lousie efter skolan. Älskling låg fortfarande och sov i min säng, så väckte honom :) Fixade lite frukost åt sömntutan sen kilade vi ner i stan. Gick runt lite och så. stack till knutan och åt. Sen skulle han hem för han hade match , och samma för mig. så jag tog bussen hem och packade väskan. Iväg till harlyckan. Dags att möta Eskil borta. Får bara inte förlora. Bytte om och så, var riktigt pepp. Men ja, när matchen väl blåses igång får dom ett övertag dierkt då de faktiskt spelar riktigt fult och mest tjong och ca 20 minuter in i matchen får de ett kontringsmål. Vår målvakt blir även skadad i samma veva, men lyckas ta sig igenom matchen ändå. Well well. vi släppte inte dom för det, men ja, vi spelade verkligen inte bra, det håller nog alla med om. Kom in i deras system som inte passar oss alls. Vi blev totalt sänkta i första halvlek. Andra halvlek började inte alls bra. Dock bättre än första. I stort sett alla fick känna på deras fula små grejer som de har för sig :) Rivsår och grejs. Blev själv knäad i magen bland annat. Verkligen fotboll sånt de håller på med jappjapp... Men ja. De får även ett mål i andra halvlek. helt ren spelare som nätar från vänsterkanten. Men vi kämpar oss igenom matchen trots kremper. Slutresultatet blev pinsamt nog 2-0.. men ja.
puss på det , not.
Sitter och är mega trött, och min fot gör massa ont.. ska aaaaalldelles strax sova,
nu har jag ju skrivit av mig och allt :)
Bara en mysig video först ! Klicka här!
Höhö, så ja , puss på det. skola imorgon med, woho. not. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0