27/12

Usch vad jag är dålig.
På att hålla min blogg vid liv.
Nu blir det mest troligt ett lååååååååångt inlägg. Vi börjar från där vi slutade så ska jag försöka minnas!  Men jo. I söndags chillade jag alltså med min älskling i ishallen. Massa mys, och jag är bäst :D Sen.. ja.. vi stack hem hit kollade massa tv, och .. vet ej , minneslucka! måndag minns jag inte heller riktigt.. men jag vet att jag träffade Jesper på kvällen och vi bytade julklappar. Fick ett spa grejs och sånt, tackar som fan :D Sen sov han här och i tisdags kilade han hem vid ett. Jag packade massa väskor och städade hela mitt rum. fint som snus! Fick veta att morfar fått komma hem över jul och blev mega glad ! :) Så kilade ut i Svalöv där vi alltid firar jul. packade upp lite. Datorn of c. Kilade ut med Kim, gunnarsson, press och netto of c ! Muuuuuusigt. massa flumm :) sen blev det tv och dator. och nanna. Julafton började med ett paket i julstrumpan. den gröna efterlängtade plattången ! happy face ! :) Gick ner där nere och fick namnsdagspresenter höhö. lotter, vantar och två andra stuffs, höhö. Sen blev det ut på en joggingrunda som slutade ganska dramatiskt. fyfan. men ja. tog mig hem tillslut, blev ompysslad sedan fick jag sova lite. Vaknade och tog mig ner till duschen. sen hipphipp med broder. Upp och byta om och sen kom resten. Blev kalle, kan du vissla johanna och carl bertil johnsson. Massor med mat och massa julklappar ! vid ett på natten delade vi ut julklapparna i familjen. Blev tvåtusen kronor, en dvdbox på 5 disc, ett handspel mm. Men ja, sen gick jag och la mig, redigt sleten. Vaknade i torsdags tid tolv. Ner och kolla hitta nemo med broder :) sen kom moster, morbror och simon, blev massa julmat stack upp och vilade lite sen ner igen när dom skulle åka. Kim åkte hem och vid sex kilade jag ner ännu en våning och spelade kort med mamma, pappa, mormor och morfar. Vid elva på kvällen åkte vi ut till häljarp och hämtade jesper sen skjutssade pappa oss till glumslöv. In till älsk och spelade mario kart på Wii. Jag vann of c! .. (a) Gick upp och lade oss, massa mys och snackade en del. somnade vid fyra och vaknade igår av larmet vid tio. Upp och fixa frukost, lite mer Wii sen bussen till hbg. Gick i stan med mamma, handlade en del. Hem och bada, sen kom lovisa. Gjorde ve oss och så , sen ner i stan. Skulle egentligen till Ödåkra, men vi tappade suget, haha. mjo. Så träffade lite kändisar på knutan . Stack hem till lovisa senare, snackade massa, haha, sen film. Mycket bra film :) Somnade vid tre, dock minns jag inte det så väl men iaf. Idag vaknade man av Mats två min innan larmet skulle gå igång. In och kolla busstider, snabb frulle sen stack jag hem. packade upp och fixade med lite av julklapparnasedan kom nästkusinerna så varit megasocial :D ute med oliwer och spelade fotboll innan , nu ska vi äta, om man kan ta ner honom på jorden efter att han lyckats träffa papperskorgen. :D
PUSSSSSSSSSSSSS <3 och god jul ffs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0