morgon.

usch... igår kväll var verkligen the botten nådd. Mådde katastrofdåligt och det var jag inte ensam om ... msn typ länge plus telefonsamtal. sist lovade jag mig själv att aldrig mer gråta över en kille, igår grät jag över två.. konstant, i drygt 2 timmar. I dunno what i suppose to do.... or well, i know what i should do, but i just.. can´t .. yet ...  känns som att dom tvekar på om dom ska förlåta mig eller inte.. men vippar över på att förlåta, vilket jag inte kan förstå.. inte alls faktiskt. jag förtjänar verkligen inte det, jag förtjänar ingen av dom, but they cannot understand.
oh. gud vad jag hatar sånt här.. allt är så .. komplicerat och svårt, det känns helt omöjligt.. feels like wishing for rain as i stand in the desert .. i wanna hold you two closer than most, cause you are my heaven. maybe its too late to cry, to broken to move on.
I cant let you be... most nights i hardly sleep. jag kommer ångra mig.. vad jag än gör så kommer jag ångra mig mer eller mindre, det.. suger . men men.
nu ska känsliga hanna se andra avenyn. ikväll blir det cup i eslöv. inte spela själv, men men. publik&stöd behövs ju det med.
alooj <3

Kärlek som aldrig kommer att svikas <3
image7

Kommentarer
Postat av: you know who;)

Du vet att jag alltid finns där för dig om det är något.

2009-06-02 @ 22:18:16
Postat av: you know who;)

du vet att jag alltid finns där för dig om det är något <3

2009-06-02 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0