Välkommen till min nya blogg!

Hallå hallå!  : ) 
Blev lagom trött på den gamla bloggen så fick bli en ny med lite mer... funktioner & finesser!
Tuff som man är förstås. 
Men ja, idagens var det skola 9.15-11.50 som vanligt :D, sne hoppade fotbollen pga läkarbesök... inget ovanligt nu förtiden ju! haha, vissa läkarbesök är faktiskt kul. Typ som dagens, var Ahmad Yossef idag! Grrr.. Dom hade dock fått en ny maskin som jag var tvungen att testa, mätte trycket i ögonen, sjukt obehagligt ! 6 ggr fick jag stå ut, haha.  Därefter fick jag färg som vanligt, fräsht, yesbox! Sen var det typ inte mer. Så hem, plugga lite faktiskt. Sen äntligen äntligen TRÄNING. Så sjukt härligt! dock bara massa jogg och lite själv med boll idag. Men jag höll iaf! Det är huvudsaken, tror jag. Börjar lira igen nästa vecka! (: Sen cup den 19, då ska jag vara 100% igen! Fett härligt att träffa Lovisa också, inte träffats sedan torsdags, och då hann vi knappt snackas vid :| men men!
Idag blir det en bild på mitt lag, min 2:a familj eller mitt liv. beror lite på hur man ser det!
Iaf , jag älskar oss <3 Stattena IF F15 <3 :)
Allt för idag. godnatt <3
  
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0