28/7 15:19

hallåååå.
söndags blev seg släktträff där man fick visa sig överdrivet social.
med nedrans tjat skjutssade kusin in mig till glumslöv vid sex.
ääääääääntligen fick man träffa älsk igen.
vi stack in till festivalen, sen promenad till mig.
kom på att jag inte hade några nycklar med mig så ja.. utelåsta :)
satte oss ute p ågården och louise knallade förbi, så ja
stack upp till henne :) sen ringde mamma och sa att dom var hemma
så då kilade vi hem.
soooova.

igår blev det sola på balkongen och tv,
sen stack vi till olympia ett tag.
hem till mig igen, fika och så sen glumslöv.
stack ner och badade i ålabodarna vid elva.
därefter hem till älsk och duscha.
sen sova.

idag vaknade man upp bredvid honom.
mös lite, sen frukost.
sen blev det hem .
snart träning! <3
pussss <3
tack för en underbar helg, och festival allihopa ! :) <3


bildburken @


Kommentarer
Postat av: Jesper

du är så söt älskling! <3 (:

2008-07-30 @ 21:42:47
URL: http://jesperolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0