25/5

so here I am, growing older all the time
looking older all the time, feeling younger in my mind
I'm trying to sleep
I lost count of the sheep
my mind is racing faster every minute
what could I do more ?
yeah I'm really not sure
I know I'm running circles but I can't quit.
and I'm so confused  about what to do
sometimes I want to throw it all away.


So here I am, 
doing everything I can.
holding on to what I am.
pretending I'm a superman.
 
 





Varför kan inte allting vara lika enkelt som förut.. Orkar inte det här konstiga knipet i magen längre. Snacket.       
Jag vill vara nykär och sväva på moln igen. Kunna skratta och le, ett äkta leende.                                 
Jag vill vara samma glada person som jag alltid innan har varit.. Men just nu känns den tiden väldigt långt bort.      
Folk undrar och frågar, oftast blir svaret trött. Jag är äckligt trött på denna obehagliga känslan,                     
Känslan av att jag kanske aldrig hittar tillbaka till den glada personen jag förut var.                             
Jag glider bara längre och längre bort från den personen.                                                  
Allt jag gör blir bara skit, träningar, matcher, skolarbete..                                                   
Orkar inte länge till.                                                                                  
image28                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0