hallå igen !

sha! , det är fredag!!! och jag har två uuuunderbara veckor´s prao framför mig :D snacka att jag mår kalas! ingen äcklig skola på tvååååå veckor. smaka på den.
men ja, denna veckan har dock gått fort, inte hunnit skriva sen i måndags så får väl berätta lite kort om veckan !
Tisdag blev skola och träning typ , mega mys !
Onsdag var skola, träning, skriva engleska speech, sola med lovisa (y) sen olympia med lousie .
Torsdag blev skola , pluggplugg. skrev jobbansökan, sen träning..
och idag ! freeeedag. kort skoldag, ner till praoplatsen och snacka lite, sen expresso house (y), hem, sola, maaatch. gick hyffsat bra kan man tycka. 3-1, nu är vi igång :) . nu blir det bara ingenting , snart sova ! (:
upp tidigt imorgon, pöss ! <3

OCH JAG BJUDER PÅ DEN HÄR !!!!.  Alex ville inte posa.. så fick hjälpa!
Snygge bild från torsdagens händelser... lunchrasten... , hahaha , ALEXANDRA GULLBERG! <3
image21


Kommentarer
Postat av: AlexandraGullberg (h)

men omg , såna sexii :D:D

2008-05-11 @ 17:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0