TAPETKLISTER

Tapetklister under mina skor
Du är så mycket vackrare än vad du tror
Jag vågar inte
Jag vågar inte

Om du vill bli min vän, jag bli din
Jag tror nog våra vägar kan passas in
Det är inte mycket alls jag begär
Du får vara dej själv, jag lovar och svär

Meeeeelike! haha.

Praon har varit så jäääääävla nice !
jag vill fan inte därifrån ! :)
Sommarjobb.. mjaa, sugen, men har faktiskt inte tid...
I sommar blir där levande skyltdockor,
funderar på att ställa upp :D
hahah , fick testa igår, hahaha. no coments !

men men, slottvångsskolan..
tydligen känner jag en del där har det visat sig..
eller nej, vänta, om igen;
tydligen känner en del mig där !
själv har jag inte blekaste om vilka dom flesta är..
lite pinsamt!!!

Hanna, va ska du ? (h)
hmm ;s till prao....
var praoar du? (h)
... carlings...
va sa du ? (h)
CARLINGS !
okej, niiiiize (h) vi hörs (h)
mm.

vem var det ? ,
inte en aning!

verkligen.. haha. verkligen skit kul,
nya personer som har hälsat och pratat varje dag..
det är faktiskt jävligt skrämmande,
antagligen tycker som jag är fjortis eller ngt,
brukar vara fjortisarna man håller koll på i lilla hbg..

men aja ! imorgon är sista dagen på praon :/:/:/:/ blir lite shopping
sen mys!  kommer sakna praon som attan :D
men ja ,
PUSS PÅ DET ! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0