3/9 00:04

Hej och välkommen till sjukisbolggen! ...
Kul Hanna, kul.. tycker höger hjärnhalva
Jag vet svarar vänster.

Dagens händelser är få. Vaknade med Jesper, körde honom till skolan.
Hem, kolla lejonkungen som fortsättning på mitt disney tema.
Skrev klart mitt tal till svenskan, handlar om rättvisa.
Fick bli mer film, Micke och molle :)
Fem i tre åkte jag och pappa och hämtade mamma.
Vidare till sjukhuset. De kollade ultraljud medan jag glodde top model.. tråk.
Upp till mitt rum och käkade, sen lite blodprover och därefter hem.
Svar kommer imorgon då jag förhoppningsvis också blir utskriven :)
Iaf, sen blev det hem och kolla Peter pan.
Alex ringde så blev telefon ett tag. Haha. <3
Duscha och så och ja, ska strax sova.

Imorgon ska jag nog ta mig till skolan en stund.
Har foto klockan tio så sticker nog dit då om jag orkar,
sen får jag se om jag drar hem eller stannar någon lektion

Imorgon kväll försöker jag ta mig till olympia och se på f15.
puss på 3-6 månaders uppehåll...
oh jag dör, jag orkar inte gråta mer.

Jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0